Erzpfarre Maria Himmelfahrt - Lana - Südtirol

Wir laden alle Pfarrangehörigen und Interessierten herzlich ein zur Wallfahrt nach Madonna di Piné im Trentino am Dienstag, 1. Mai 2018.nbsp; Wir .

OVERVIEW

This domain pfarrei-lana.org currently has an average traffic classification of zero (the lower the more users). We have audited eleven pages within the domain pfarrei-lana.org and found two websites linking to pfarrei-lana.org. There are two contacts and directions for pfarrei-lana.org to help you reach them. This domain pfarrei-lana.org has been on the internet for nine hundred and fifty weeks, seventeen days, two hours, and thirty-seven minutes.
Locations
Apr 2006

PFARREI-LANA.ORG RANKINGS

This domain pfarrei-lana.org has seen alternating levels of traffic all round the year.
Traffic for pfarrei-lana.org

Traffic ranking (by month) for pfarrei-lana.org

Traffic ranking by day of the week for pfarrei-lana.org

PFARREI-LANA.ORG HISTORY

This domain pfarrei-lana.org was started on on April 20, 2006. As of today, it is nine hundred and fifty weeks, seventeen days, two hours, and thirty-seven minutes young.

PERIOD OF EXISTANCE

Ohneauswahl

Die Gesamtheit der Kulturgüter, das private und öffentliche Kulturerbe, von schriftlichen und bildlichen Quellen bis zum dreidimensionalen Objekt, bildet den Eckstein einer Gesellschaft. Zu diesem Zweck sammelt, erwirbt oder kauft der Verein Südtiroler Obstbaumuseum.

WHAT DOES PFARREI-LANA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of pfarrei-lana.org Mobile Screenshot of pfarrei-lana.org Tablet Screenshot of pfarrei-lana.org

Deutschorden Lana

Erzherzog Eugen Strasse 1

Lana, Italy, IT-39011

IT

MELON IT GmbH. SPRIT.ORG

Weyringergasse 13

Vienna, Austria, A-1040

AT

PFARREI-LANA.ORG HOST

We observed that a single root page on pfarrei-lana.org took seven hundred and thirty-four milliseconds to come up. I could not detect a SSL certificate, so therefore I consider this site not secure.
95.171.36.179

ns1.spritnames.com
ns2.spritnames.com

I discovered that this domain is using the Microsoft-IIS/7.5 os.

Erzpfarre Maria Himmelfahrt - Lana - Südtirol

DESCRIPTION

CONTENT

MORE DOMAINS

Pfarrgemeinde Leiden Christi

Wir begrüßen Sie ganz herzlich in unserer. Gemeinde und bedanken uns für Ihren Besuch. Wie die Blätter und Reben reiche Frucht des. So lassen die verschiedenen Gruppen und. Aktivitäten unsere Pfarrei lebendig werden.

Pfarreiengemeinschaft Leinach

Um eine korrekte Darstellung zu erhalten, muss JavaScript in Ihrem Browser aktiviert sein! Ohne Javascript stehen Ihnen wichtige Funktionen dieser Seite nicht zur Verfügung. Wir sind für Sie da. Di, Do und Fr. Am Montag und Mittwoch bleibt das Pfarrbüro geschlossen. Auch wer eine Beichte oder ein Beichtgespräch wünscht,. Kann sich gerne an ihn wenden.

Home - Pastoralraum Region Lenzburg

Willkommen im Pastoralraum Region Lenzburg. Willkommen im Pastoralraum Region Lenzburg. Willkommen im Pastoralraum Region Lenzburg. Willkommen im Pastoralraum Region Lenzburg. Willkommen im Pastoralraum Region Lenzburg. Lenzburg, Ammerswil, Hendschiken, Hunzenschwil, Othmarsingen, Staufen. Wildegg, Auenstein, Brunegg, Holderbank, Möriken, Niederlenz, Rupperswil.